19 Ekim 2010 Salı

OKUMADIM RUHUNA YASİN

-“Bana fayton şiirini anlat”
-“bak” diyor “ben en üst kattayım
                               burada bile.”

Gülüşü sessiz, gülüşü inmeli yüzün
Son şarkısında hüzün.

Diyor ki
"Boş ver faytonu falan
sponsor varolsun
son tatilim
üst katta keramet var."
Vakitsizlik ayriyeten
Öğretir son teknolojiyi
Erimeden kar.
            Sekseninde bilgisayar!!!
Zongur Ece.

 
Her gelişimde git gide tırmanan endişe
bu kez minibüste rahatım.
Aktarma Kadıköy’den Acıbadem’e
adımlarım daha çabuk
içimde var sakar bir sebastiyan
son vapur olsan
kaçta gideceğini
             bilebilir insan.

            Orada inince ikinci minibüsten
            Yüz metre koşucuları
hatalı çıkışlar yapıyor içimden.

Asansörler hep meşgul mü olur böyle yerlerde?
Merdivenler
merdivenler...
                 
         * “bir kedi anımsıyor mütemadi
              alargada ve uçuk mai”
...


Sen artık yokmuşsun.
               Bugün duydum.
  
           
             Yarım
             Şiirlerin
          Yarım
          Sen...

          
  “Okumadım ruhuna yasin”  
    J.ak,  16, Eylül/04        

2 yorum :

moonchile dedi ki...

sanırım en çok bunu seviyorum. eline sağlık!

Jale Altunel dedi ki...

çok teşekkür ederim. benim için de özel bir şiirdir.